top of page
Keyboard and Mouse

English Courses Online
On Zoom

zoom-English-courses-online-Hong-Kong.jpg

TESTIMONIALS

Who says online lessons are dull?

online-classes-for-K1-to-P6-Students-in-Hong-Kong.jpg
Fun-To-Zoom-With-Fun-To-Learn-English-in-Hong-Kong.jpg

K1-K3小朋友嘅家長留意喇

兩年幾以來停課嘅日子仲多過返學學業上可以日後再追,但長期缺乏人與人之間互動的機會,小朋友嘅身心發展又點算呢?

停課期間都想同外藉老師、同學仔用英文互動溝通?快點參加Fun To Learn Kiddie ChatterBox網上課程啦!

唔少家長都擔心K1-K3的幼童上網課會坐唔定、專注不足,變相浪費時間及金錢。

但試諗吓點解小朋友又可以坐定定、眼都唔眨咁喺電視或iPad前,睇成個鐘YouTube? 小朋友並非冇專注嘅能力,只係佢哋嘅Attention span取決於課堂的趣味性

學校或坊間一些教育中心提供的網上課堂一個老師對十多個小朋友,互動單向,以老師為中心,小朋友成日都被靜音,每個小朋友嘅發言時間都冇幾分鐘,唔可以隨時發言,年紀輕輕的幼童當然難以集中

Fun To Learn的網上課堂極為重視小朋友與老師之間的互動,採取「以學生為中心」的教學方法(student-centered teaching and learning),當學生能主動參與學習歷程時,自然就會對學習產生濃厚興趣啦!

2月份的Kiddie ChatterBox一連六節課堂(每周2節),每節課堂均設有不同的學習目標與主題,分別是Vocabulary, Phonics及Story,K3組別更會包括Sight word practice 以及簡單認讀/串字練習,滿足及覆蓋小朋友各方面的學習需要。每節30分鐘的課堂只需$80元,便可以安在家中同專業外籍老師傾偈互動,學好英文

名額有限,有興趣的家長請盡快與我們聯絡啦!

P.1-P.6小朋友嘅家長留意喇!

唔少家長都話擔心小朋友因為停課而影響學習進度,亦擔心復課後考試測驗依然繼續,學習上嘅停滯容易令小朋友在家變得懶散,影響長遠的學習發展。學校一對二十多個小朋友的網上學習環境之下,小朋友究竟能夠吸收到幾多呢?

學校或坊間一些教育中心提供的網上課堂一個老師對十多個小朋友,互動單向,以老師為中心,小朋友經常被靜音,每個小朋友嘅發言時間都冇幾分鐘,唔可以隨時發言,小朋友當然難以集中

Fun To Learn的網上課堂極為重視學生與老師之間的互動,採取「以學生為中心」的教學方法(student-centered teaching and learning),當學生能主動參與學習歷程時,自然就會對學習產生濃厚興趣啦!

Work Hard, Play Hard!

完成課堂工作紙後,老師更特別為學生們精心設計了一連串的會話/串字/文法練習小遊戲,想知Fun To Learn嘅課程有咩咁吸引?一齊去片啦!

2月份的Grammar & Writing課程名額非常有限,有興趣的家長請盡快與我們聯絡啦!

bottom of page